Politica de confidențialitate al site-ului tripinvest.ro

Conținut:

  1. Prevederi generale
  2. Baza prelucrării datelor
  3. Obiectivul, baza, perioada și scopul procesării datelor pe site
  4. Datele de pe site ale beneficiarilor
  5. Profilarea pe site
  6. Drepturile persoanelor vizate
  7. Cookies, performanța și analizarea datelor pe site
  8. Prevederi finale

Prevederi generale

1. Politica de confidențialite al acestui site este informativă, ceea ce înseamnă că nu este o sursă de obligații pentru Beneficiarii acestuia. Politica de confidențialitate include primordial, principiile referitoare la procesarea datelor de către Administratorul acestui Site. De asemenea, include baza, obiectivele și scopul procesării datelor, drepturile de autor precum și informații despre utilizarea cookie-urilor dar și a instrumentelor de analiză pe Site.

 

2. Administratorul responsabil de colectarea datelor de pe Site este:

PRZEMYSŁAW SZCZEPAN ROSIAK, care este înscris în registrul antreprenorilor din Regatul Spaniei.

Adresa sediului de activitate: Calle Repetidor 25;esc.2;planta 4; puerta 422, 03590 Altea, ALICANTE, Spania și adresele pentru service: CALPE OFFICE: Calle Belgica 1, Local 1, 03710 Calp, NIE: Y6177462-K, adresa de e-mail: info@tripinvest.ro.

Numere de contact: +48882686909, +34625662755 -  Administratorul și Reprezentantul de Servicii al Site-ului.

 

3. Datele personale de pe acest site, sunt procesate de către Administrator, conform legislației în vigoare, în special cu Regulamentul Parlamentului European și al Consiliului (EU) 2016/679 din 27 Aprilie 2016, privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație ale acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) – denumite și ’’GDPR’’ sau ’’Regulamentul GDPR’’. Regulamentul oficial GDPR îl puteți regăsi pe: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32016R0679

 

4. Utilizarea Site-ului, incluzând încheierea contractelor este voluntară. De asemenea, furnizarea datelor personale de către utilizatorii site-ului este de asemenea voluntară, exceptând următoarele două prevederi: (1) încheierea contractelor cu Administratorul – eșecul furnizării datelor personale (în anumite cazuri și în scopul indicat pe Site, în Regulamentul Site-ului și în politica de confidențialitate) necesare pentru a închide și a executa un contract pentru furnizarea Serviciilor Electronice cu Administratorul, rezultă în incapacitatea de a încheia contractul. În acest caz, furnizarea datelor personale este o cerință contractuală iar dacă persoana în cauză, dorește încheierea unui contract specific cu Administratorul, acesta/aceasta este obligat/ă să furnizeze datele solicitate. Uneori,  scopul datelor cerute pentru încheierea contractului, este menționat, anterior pe Site și în Regulamentului Site-ului; (2) obligațiile legale ale Administratorului – furnizarea datelor personale reprezintă o cerință legală care rezultă din dispozițiile aplicabile generale, ce impun obligația Administratorului de a procesa datele personale. Nerespectarea furnizării datelor, vor preveni Administratorul de a îndeplini aceste obligații.

 

5. Administratorul acționează cu digilență în  scopul de a proteja datele utilizatorului. Administratorul este direct responsabil pentru datele personale și asigură că datele colectate sunt (1) procesate în conformitate cu legea în vigoare, (2) colectate pentru scopuri specifice și legitime și nu sunt supuse prelucrării ulterioare în alte scopuri incompatibile cu acestea; (3) factual corecte și adecvate scopurilor pentru care sunt procesate; (4) stocate într-o modalitate ce permite identificarea persoanelor vizate, nu mai mult decât este necesar pentru atingerea scopului prelucrării și (5) procesate într-o manieră ce asigură siguranța datelor personale, incluzând protejarea împotriva procesării neautorizate sau ilegale, pierderii accidentale, distrugerii sau a deteriorii datelor, prin aplicarea  de măsuri tehnice sau organizatorice adecvate.

 

6. Având în vedere, natura, domeniul de aplicare, contextul și scopurile procesării, precum și riscul de încălcare a legilor sau a libertății indivizilor cu o probabilitate diferita și grad de amenințare, Administratorul va implementa măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a se asigura că prelucrarea este în conformitate cu prezentul Regulament și va fi capabil să-l demonstreze. Când va fi necesar, măsurile vor fi evaluate și actualizate. Administratorul va folosi măsuri tehnice pentru a preveni  achiziția sau modificarea de către persoanele neautorizate, a datelor cu caracter personal, transmise electronic.

 

7. Oricare dintre cuvintele, expresiile sau acronimele care sunt prezente în această politică de confidențialitate și care încep cu majuscula (ex. Furnizor de Servicii, Site, Servicii Electronice) vor fi interpretate în conformitate cu definiția lor, din Regulamentul Site-ului, disponibile pe Site.

 

Baza prelucrării datelor

Administratorul este îndreptățit să prelucreze datele personale, în – și în măsura în care – una dintre următoarele condiții: (1) persoana vizată și-a dat consimțământul pentru procesarea datelor sale cu caracter personal, pentru unul sau în mai multe cazuri specifice; (2) prelucrarea este necesară pentru executarea contractului în care persoana vizată reprezintă o parte al acestuia sau de a lua măsuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea contractului; (3) prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea obligației legale al Administratorului; sau (4) prelucrarea este necesară pentru scopuri care provin din interesele legitime implementate de către Administrator sau de către o a treia parte, exceptând situațiile în care interesele sau drepturile fundamentale și a libertății persoanei vizate, în care se solicită protecția datelor cu caracter personal, prevalează de aceste interese, în special dacă persoana al cărui caz i se aplică, este un copil. Din când în când, prelucrarea datelor personale de catre Administrator necesită cel puțin unul dintre punctele indicate la 2.1 a politicii de confidențialitate pentru a fi exercitate. Baza specifică pentru prelucrarea datelor cu caracter personal al utilizatorilor Site-ului, de către Administrator, sunt indicate în sectiunile următoare ale politicii de confidențialitate -  în raport cu scopul prelucrării datelor cu caracter personal de către Administrator.

 

Obiectivul, baza, perioada și scopul prelucrării datelor pe Site

De fiecare dată când obiectivul, baza, perioada și scopul dar și datele personale ale utilizatorilor sunt prelucrate de către Administrator, ele sunt derivate din activitățile utilizatorului Site-ului în cauză.

 

Administratorul poate procesa datele cu caracter personal pe Site pentru următoarele obiective, în baza următoare, pentru perioada și următoarele scopuri:

Obiectivul procesării datelor

Baza legală a procesării și perioada de stocare a datelor

Scopul datelor procesate

Executarea contractului pentru furnizarea de servicii sau al contractului pentru furnizarea Serviciilor Electronice sau efectuarea de acțiuni la cererea persoanei vizate înainte de încheierea contractelor menționate anterior.

Art. 6(1)(b) al Regulamentului GDPR (executarea contractului)

 

Datele sunt stocate pentru perioada necesară executării, anulării sau a rezilierii contractului încheiat în orice altă modalitate.

Maximul scop:

Nume, prenume; adresa de e-mail; strada, bloc/numărul casei, apartament, cod poștal, oraș, țara de origine, adresa de domiciliu

Marketing direct

Articolul 6(1)(b) al Regulamentului GDPR (interesele legitime ale Administratorului)

 

Datale sunt stocate pe întreaga durată al interesului legitim implementat de către Administrator, totuși, nu mai îndelungat de perioada limită a creanțelor, cu privire la persoana vizată a contului activități de afaceri condusă de către Administrator. Perioada limită este determinată de lege, mai precis conform Codului Civil (prescripția de bază pentru creanțele legate de desfășurarea activităților de afaceri este de trei ani, iar pentru un contract de vânzare – doi ani). 

 

Administratorul nu trebuie să prelucreze datele în scopuri de marketing direct dacă persoana vizata a obiectat cu succes.

Adresa de e-mail

Marketing

Articolul 6(1)(b) al Regulamentului GDPR (permisiunea)

 

Datele sunt stocate până în momentul în care persoana vizată își retrage consimțământul pentru prelucrarea ulterioară a datelor sale, în acest scop.

Nume, adresa de e-mail

Mentenanța registrului de contabilitate

Articolul 6(1)(b) al Regulamentului GDPR în directă legătură cu Articolul 74(2) al Actului de Contabilitate, 30 ianuarie 2018 (Jurnalul Oficial 2018, alineat 395)

 

Datele sunt stocate pentru perioada solicitată de către lege, impunând Administratorului să păstreze evidenta contabilă (pentru 5 ani de la începutul anului conform anului financiar pentru care datele se aplică).

Nume, prenume; adresa de rezidență/afacere/a biroului înregistrat, numele companiei și codul unic de înregistrare (C.U.I) al Beneficiarului de Servicii sau al clientului.

Determinarea, investigarea sau apărarea reclamațiilor care pot fi inițiate de către Administrator sau împotriva Administratorului

Articolul 6(1)(f) al Regulamentului GDPR

 

Datale sunt stocate pe întreaga durată al interesului legitim implementat de către Administrator, totuși, nu mai îndelungat de perioada limită a creanțelor, cu privire la persoana vizată a contului activități de afaceri condusă de către Administrator. Perioada limită este determinată de lege, mai precis conform Codului Civil (prescripția de bază pentru creanțele legate de desfășurarea activităților de afaceri este de trei ani, iar pentru un contract de vânzare – doi ani).

Maximul scop:

Nume, prenume; adresa de e-mail; strada, bloc/numărul casei, apartament, cod poștal, oraș, țara de origine, adresa de domiciliu.

 

Datele de pe Site ale Beneficiarilor

  1. Este necesar pentru Administrator să se bazeze pe utilizarea serviciilor entităților externe (ex. Furnizor de software) pentru funcționarea optimă a Site-ului, incluzând implementarea contractelor încheiate pentru furnizarea serviciilor electronice. Administratorul folosește exclusiv serviciile de prelucrare a datelor cu caracter personal ale acelor entități, care furnizează garanțiile necesare de implementare a măsurilor tehnice si organizatorice adecvate, astfel încât prelucrarea să îndeplinească cerințele Regulamentului GDPR și să protejeze drepturile persoanele avizate.
  2. Datele cu caracter personal pot fi transmise de către Administrator către o țară terță, prin care Administratorul asigură că acest caz va avea loc în directă legătură cu o țară care furnizează un nivel de protecție adecvat – compatibil cu GDPR. Mai mult de atât, persoana vizată, are dreptul să obțină o copie a datelor sale personale. Administratorul transmite datele cu caracter personal colectate numai dacă și doar în măsura necesară de implementare al unui anumit scop de prelucrare a datelor, compatibile cu această politică de confidențialitate.
  3. Transmiterea datelor de către Administrator nu are loc în orice caz și nu se efectuează către toți beneficiarii sau categoriile de beneficiari indicați în politica de confidențialitate – Administratorul transmite datele doar când este necesară implementarea unui anumit scop pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și numai în măsura necesară punerii în aplicare al acestuia.
  4. Datele cu caracter personal ale Beneficiarilor Site-ului pot fi transmise către următorii beneficiari sau categorii de beneficiari:
  • Entitățile care deservesc plăți electronice sau plăți prin intermediul cardului – în cazul unui Client care utilizează o plată electronică sau o plată prin intermediul unui card, Administratorul furnizează Clientului datele cu caracter personal colectate către o entitate selectată care deservește modalitățile de plată menționate mai sus, la cererea Administratorului, în exclusiva necesitate al serviciului de plată efectuat de către Client.
  • Creditorului/locatorului – în cazul Clientui care optează pentru plata în rate sau a plății sub formă de închiriere ca și metodă preferențială, Administratorul furnizează datele colecate cu caracter personal ale Clientului către un creditor sau către locatorul care deservește modalitățile de plată menționate anterior, la cererea Administratorului, în măsura exclusiv necesară serviciului de plată efectuat de către Client.
  • Furnizorilor de servicii de contabile, juridice și serviciilor de consultanță care furnizează Administratorului asistență contabilă, juridică sau consultativă (în special biroului de contabilitate, firmei de avocatură sau companiilor de colectare debite).
  • Furnizorilor de servicii care procură Administratorului soluții tehnice, IT sau organizaționale, permițându-i Administratorului să conducă o activitate de afaceri incluzând a Site-ul și a Serviciilor Electronice furnizate prin acestea (în special, furnizorilor de computere software pentru operarea Site-ului, poșta electronică și furnizorilor gazdă precum și a furnizorilor software pentru administrarea companiei și pentru procurarea de asistență tehnică Administratorului) – Administratorul furnizează datele colectate cu caracter personal al unui beneficiar către un anumit furnizor care lucrează la cererea Administratorului și doar în cazul și în măsura necesităților de a implementa un anumit scop de transmitere a datelor, care este compatibil cu această politică de confidențialitate.

 

Profilarea pe Site

  1. Regulamentul GDPR impune obligația Administratorului să procure informații cu privire la deciziile automate, incluzând profilarea, care este menționată în Articolul 22(1) și (4) al GDPR-ului, și – cel puțin în aceste cazuri – informații cruciale despre principiile creării acesteia, dar și asupra importanței și consecințelor anticipate ale unei astfel de prelucrări pentru persoana vizată. Luând aceasta în considerare, Administratorul furnizează informații privind posibilele profilări în acest punct al politicii de confidențialitate.
  2. Administratorul poate utiliza profilarea de pe Site pentru scopurile marketingului direct, dar deciziile luate la baza acesteia de către Administrator nu se referă la încheierea sau refuzarea de a încheia un contract pentru furnizarea de servicii electronice sau a posibilității de utilizare ale Serviciilor Electronice pe Site. Rezultatul utilizării profilării pe Site poate consta în, de ex. transmiterea de oferte, ce pot deservi preferințelor sau intereselor persoanei vizate sau în ofertarea unor condiții mai bune în comparație cu ofertele standard ale Site-ului. În ciuda profilării, o anumită persoană ia o decizie liberă referitoare la utilizarea discountului primit în acest mod, sau chiar a unor condiții mai bune și astfel efectuează o achiziție pe Site.
  3. Profilarea pe Site constă într-o analiză automată sau al unui pronostic comportamental al persoanei vizate de pe site sau în analiza istoricului operațiilor efectuate pe site. Condiția unei asemenea profilări este pentru că Administratorul se află în posesia datelor cu caracter personal al persoanei vizate, în scopul de a-i putea transmite acestuia, ulterior, de ex. un cod de reducere.
  4. Persoana vizata are dreptul de a nu fi subiectul unei decizii bazate doar pe un proces de prelucrare automatizat, incluzând profilarea și induce efecte juridice asupra persoanei sau similar, afectează în mod considerabil persoana.

 

Drepturile persoanelor vizate

  1. Dreptul de acces, rectificarea, limitarea, stergerea sau transferul – persoana vizată are dreptul de a solicita Administratorului să acceseze datele ei/lui personale, să le rectifice, să le șteargă (’’dreptul de a fi uitat’’) sau să limiteze procesarea și are dreptul de a obiecta prelucrarea, precum și dreptul de a transfera datele ei/lui personale. Condițiile specifice de efectuare ale drepturilor menționate mai sus, sunt indicate în Articolele 15 până la articolul 21 al Regulamentului GDPR.
  2. Dreptul de a revoca consimțământul în orice moment – persoana vizată ale cărei date sunt prelucrate de către Administrator în baza consimțământului exprimat (în conformitate cu Articolul 6(1)(a) sau cu Articolul 9(2)(a) al Regulamentului GDPR), are dreptul de a-și revoca consimțământul în orice moment fără să afecteze legalitatea prelucrării bazată pe consimțământ, înainte de retragerea sa.
  3. Dreptul de a depune plângere la o autoritate de supraveghere – persoana vizată, ale cărei date sunt prelucrate de către Administrator, are dreptul de a depune plângere la o autoritate de supraveghere, conform modalităților și manierelor prestabilite în GDPR și a dispozițiilor de drept Poloneze, în special Legea Protecției Datelor cu Caracter Personal. Autoritatea de supraveghere în Polonia este Președintele Oficiului pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal.
  4. Dreptul de a obiecta – persoana vizată, ale cărei date sunt prelucrate de către Administrator, are dreptul de a obiecta în orice moment – pentru motive specifice situației sale – în legătură cu prelucrarea datelor personale conform Articolului 6(1)(e) (interes sau servicii publice) sau alineatul (f) (interesul legitim al Administratorului), incluzând profilarea în baza acestor reglementări. Administratorul în acest caz nu mai poate prelucra aceste date personale, cu excepția cazului în care demonstrează existența unor motive legitime pentru procesare, superioare intereselor, drepturilor și a libertății persoanei vizate sau argumente pentru stabilirea, investigarea sau apărarea creanțelor.
  5. Dreptul de a obiecta marketing-ul direct – dacă datele personale sunt prelucrate în scopul marketingului direct, persoana vizată are dreptul de a obiecta, în orice moment prelucrarea datelor personale care au legătură cu persoana vizată în scopul unui astfel de marketing, incluzând profilarea, în măsura în care prelucrarea este legată un astfel de marketing direct.
  6. În vederea exercitării drepturilor menționate în acest punct al politicii de confidențialitate, puteți contacta Administratorul prin trimiterea unui mesaj adecvat, în scris sau prin intermediul e-mailului, la adresa indicată de către Administrator în paragraful de deschidere al politicii de confidențialitate sau folosind formularul de contact disponibil pe Site.

 

Cookies, performanța și analiza datelor pe Site

  1. Cookie-urile sunt bucăți mici de informație, sub forma unor fișiere text, transmise către un server web și stocate pe partea vizitatorului site-ului (ex. pe un hard disk al unui calculator, laptop, sau pe cardul de memorie al unui smartphone – în funcție de tipul de dispozitiv utilizat de către vizitator). Pentru informații mai detaliate despre fișierele Cookie și despre istoria creării acestora, accesați: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ciasteczko.
  2. Administratorul poate procesa datele incluse în fișierele Cookie la utilizarea vizitatorilor al Site-ului, pentru următoarele scopuri:
  • Identificarea Beneficiarilor ca fiind conectați pe Site și indicarea conectivității acestora;
  • Stocarea datelor provenite din formularele completate sau a datelor de logare în cadrul Site-ului;
  • Personalizarea conținutului paginii de pe Site în conformitate cu preferințele individuale ale Beneficiarului (ex. privind culorile, mărimea font-ului, aranjarea paginii) și optimizarea utilizării paginilor de pe Site.
  • Efectuarea unor statistici de vizite anonime care arată modalitatea de utilizare al Site-ului.
  1. În mod convențional, majoritatea browserelor web disponibile pe piață acceptă Cookie-urile în mod automat. Fiecare persoană are dreptul să-și stabilească condițiile de utilizare ale Cookie-urilor folosind setările propriului browser web. Însemnând astfel, că poți de ex. limita în mod parțial (ex. temporar) sau să dezactivezi complet opțiunea de salvare ale Cookie-urilor – în ultimul caz, totuși, această acțiune poate afecta unele funcționalități ale Site-ului.
  2. Setările Cookie-urilor în propriul browser web sunt importante, întrucât ele dețin acordul consimțământului tău privind opțiunea de utilizare sau nu, ale cookie-urilor – în conformitatea prevederilor, un asemenea consimțământpoate fi transmis și prin setările browser-ului. În lipsa acordării unui astfel de consimțământ, setările proprii de cookie trebuie schimbate în concordanță.
  3. Pentru informații detaliate despre schimbarea setărilor cookie și despre ștergerea acestora în cele mai recunoscute browsere, consultați secțiunea de ajutor browser și de asemenea următoarele pagini (apăsați click pe unul dintre linkuri):
    1. Chrome browser
    2. Firefox browser
    3. Internet Explorer browser
    4. Opera browser
    5. Safari browser
    6. Microsoft Edge browser
  1. Pe Site, Administratorul poate utiliza Analizele Google – Google Analytics, Servicii de Analiză Universală, ce sunt furnizate de către Google Inc. (1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA). Aceste servicii îl ajută pe Administrator să urmărească acțiunea utilizatorilor pe Site. Datele colectate sunt prelucrate ca parte ale serviciilor menționate mai sus, într-o manieră anonimă (ele sunt așa-numitele date de performanță, ce împiedică indentificarea persoanei care utilizează calculatorul) pentru a genera statistici benefice administrării Site-ului. Aceste date sunt agregate și anonime, ele nu conțin indentificatori unici (date cu caracter personal) ale vizitatorilor Site-ului. Administratorul folosind pe Site serviciile mentionate mai sus, colectează date precum surse și mijloace de achiziție a vizitatorilor pe Site și a modalităților în care operează pe Site, informații despre dispozitive și browsere de pe care ei vizitează Site-ul, IP-ul și domeniul, date geografice și demografice (vârstă, sex) și domeniile de interese.
  2. Este posibilă, pentru persoana vizată, blocarea într-un mod facil al accesului de informații al Analizelor Google despre activitatea utilizatorului pe Site – pentru aceasta, este necesar să instalați add-on Analize Google – Google Analytics - pentru browser, furnizat de către Google Inc. Disponibil aici: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl.
  3. Administratorul poate utiliza serviciul Facebook Pixel furnizat de către Facebook Ireland Limited (4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbor, Dublin 2, Ireland) pe Site. Acest serviciu ajută Administratorul să măsoare eficiența publicității și învățarea tipurilor de activități efectuate de către vizitatori Site-ului, dar și afișarea de reclame direcționate către utilizator. Pentru mai multe informații despre Facebook Pixel, consultați: https://www.facebook.com/business/help/742478679120153?helpref=page_content
  4. Administrarea acțiunilor ale serviciului Facebook Pixel este posibilă prin setarea de reclame pe contul personal de pe Facebook.com: https://www.facebook.com/ads/preferences/?entry_product=ad_settings_screen.

 

Prevederi finale

  1. 1. Site-ul poate include link-uri către alte site-uri. Administratorul vă recomandă să vă familiarizați cu politica de confidențialitate ale acestor Site-uri în timpul accesării acestora. Această politică de confidențialitate se aplică doar pentru Admnisitratorul Site-ului.
Folosim cookie-uri pentru a facilita utilizarea site-urilor noastre web, în scopuri statistice și publicitare. Dacă nu blocați aceste fișiere, sunteți de acord cu utilizarea lor și salvarea lor în memoria dispozitivului. Nu uitați că puteți modifica setările browserului dvs. pentru a bloca salvarea cookie-urilor. Pentru mai multe informații, consultați Politica noastră de confidențialitate..
facebook profile contact us